Čím dříve, tím lépe. Přesto nikdy není pozdě...
Individuální terapie - Jičín / Lánov
Co si pod tím představit?
Jedná se o čas a prostor, který je určený pouze pro Vás.
Mým záměrem je vytvořit pro Vás bezpečné prostředí, které umožňuje poznávat se a přijímat sám sebe. Můžeme se věnovat jakémukoli tématu s kterým přicházíte, mluvit o aktuální životní situaci, obtížích nebo jen mlčet.
Způsob mé práce je založen na partnerském přístupu ke klientovi, kdy je přijímán takový, jaký je a na empatickém naslouchání. Klienta nehodnotím ani mu neradím, co by měl dělat. Věřím, že každý má v sobě sílu růst a najít správnou cestu. Společně můžeme tuto sílu odhalit či obnovit.
Pracuji pod odbornou supervizí, která vždy zachovává anonymitu klienta.
A jak já vnímám terapii v přístupu zaměřeném na člověka?
- Nechat být ... člověka takového, jaký je
- Nechat růst ... směrem a rychlostí tak, jak každý může
- Nechat jít ... když už v terapii nechce pokračovat
Párová terapie - Jičín / Lánov
U párové terapie vycházím ze stejných principů jako při práci individuální.
Oba partneři jsou si v terapii rovni, mají stejný prostor i možnosti.
Sandtray - Lánov; aktuálně nenabízím
Jedná se o herní terapii v písku: terapeutickou metodu založenou na terapii hrou a přístupu zaměřeném na klienta (PCA). Metoda je prožitková a projektivní. Do pískoviště totiž můžeme promítnout obsahy vnitřních duševních procesů.
Její využití není věkově omezené a má tak široké pole působnosti: od sebepoznání přes práci s depresí, poruchami chování či traumatem...
V praxi si práci s figurkami na pískovišti vede klient. Terapeut sleduje, doprovází, nabízí...je zde pro klienta. Může také nabídnout konkrétní téma, pokud jej klient nepřinese. Vede klienta k prožití tady a teď, k pojmenování. Společnou prací a vztahem je pak vytvořen bezpečný prostor, který umožňuje vznik pozitivní změny.

Terapie s dětmi - Lánov; aktuálně nenabízím, pouze od věku cca 13 let

Konzultace pro rodiče - Jičín / Lánov
Nabízím prostor pro rodiče, kteří se potřebují poradit, nebo hledají podporu. Cílem může být hledání vhodných řešení různých situací ve výchově a vzdělávání. Věnovat se můžeme následujícím oblastem:
- Zhodnocení vývoje dítěte, jeho komunikačních schopností - Problémy s učením - Poruchy pozornosti, hyperaktivita nebo specifické poruchy učení - Rodičovství -